twitter
    Follow Us on Twitter :)

Wednesday, 8 June 2011

Iklan Tali Pinggang Keledar

Untuk slogan iklan yang gagal, sila klik sini. Kami juga pernah kongsikan iklan merokok yang kreatif dan efektif. Korang boleh klik sini, jika belum tengok lagi.

Kali ini, kami akan kongsikan iklan tali pinggang keledar pulak. Jom tengok!


Kalau tak pakai tali pinggang keledar, macam nihla X-Ray tulang belakang anda. Tercabut.

Sunday, 5 June 2011

Tatu Badan yang Kreatif

Hari ini, admin malas nak berceloteh panjang. ehehe. Boleh camtuh? Korang belek je gambar bawah nih. Mesti korang paham. Lepas tuh, mesti korang cakap, "ada jugak tatu bentuk macam nih, eh?"
Jawapan dia, ADA. Macam gambar atas nih.

Friday, 3 June 2011

Iklan Merokok yang Kreatif

Berapa kali kita tengok iklan "Jangan merokok"? Kat TV, Majalah, Surat Khabar? Katakan Tak Nak la. Say No to Tobacco. Tapi, berapa kali setiap kali anda tengok iklan tu, anda ada rasa takut???

Kiranya, iklan "Jangan Merokok" tuh, efektif. Berkesan pada kita. Antara iklan yang kreatif dan efektif, cuba tengok dekat bawah nih:



Rokok umpama peluru. Tak gitu?