twitter
    Follow Us on Twitter :)

Monday, 31 January 2011

X- Ray (Bahagian 1)

Semua mesti tahu apa itu X-RAY, kan? Kita selalu dengar X-ray tentang badan, kepala lah, tapi semua tuh badan manusia. Jom usha usha yang lain-lain.

Rasanya ini siput. Korang rasa?



Sah sah ini kelawar. Kan?


Ini ikan, tapi tak tahulah pulak ikan apa. Kena kaji balik nih.



Yang ini agak bingung sket. Apa ya?



Wooo. Cool kan?



Ahahha. Ada sapa-sapa hilang seluar?



X-Ray Kapal Terbang.


X-Ray Bas dengan penumpang. Sangat COOL


Dah masuk alat muzik pulak.




Cantikkan bunga nih?


Stroller pun ada.

Akhir kata, jangan sangka hanya manusia saja boleh di X-RAY. ahahha

Saturday, 29 January 2011

Aksi Haiwan yang Luar Biasa

Pernah tengok aksi haiwan yang luar biasa? Apa? Tak pernah? Sila tengok gambar kat bawah nih. ;) Enjoy!

Kuda nih agak nya tengah kira 1, 2, 3 untuk main nyorok nyorok. ehehe.





Sian la hai. Patah leher ke apa nih?



Alahai.








Aksi mereka luar biasa tak? Macam lagu Shahir tak? Luar biasa? ahahah. Ok, admin nak karaoke lagu Shahir plak lepas nih. ;) Lepas tuh, boleh sambung lagu Awan Nano, Hafiz pulak. ahahha

Friday, 28 January 2011

Juru Kamera yang Kreatif (Bhgn. 3)

Sebelum ini, kami pernah kongsikan jugak Juru Kamera Kreatif Bahagian 1 dan Bahagian 2. Jom kita layan bahagian 3 plak.

Fuh, terbang jangan tak terbang.








Amacam? Dah ada idea nak pose depan kamera? Dah ada idea nak buat apa dengan kamera korang? Selamat Mencubaaa!


Thursday, 27 January 2011

Biskut Berupa Bangunan

Jangan cakap banyak. Admin dah lapar dah nih. hahaha. Biar admin kasi korang tengok gambar terus. Jom Ushaaaaa!











Kalau biskut nih lemau, agak-agak runtuh tak bangunan???