twitter
    Follow Us on Twitter :)

Sunday, 10 April 2011

Wanita Berpin

Ok. Ini bukan typo. Bukan "Wanita Bersin" atau pun ibu pin atau nenek pin. ;) Ini wanita berpin. Cuba tengok gambar bawak nih. Takut tak?


Saturday, 9 April 2011

Lubang Biru Belize

Admin rasa kenyang sangat sekarang nih, lepas membaham Char Kuey Tiow Kerang + Udang. Fuhhhh, terasa kenikmatannya sampai sekarang. Opps, sorry kalau buat korang terliur. ;)

Di satu tempat di Belize, terdapat satu lubang berwarna biru yang macam incredible sangat. Jom kita tengok.


Menakjubkan.





Subhanallah.



Bukan ke cantik sangat sangat pemandangan nih?


Oh terlupa pula. Kalau nak beli Char Kuey Tiow, cari la malam-malam ye. Pagi pagi, jarang orang nak jual Char Kuey Tiow. Ok lah. Chaw chin chawwww! Auwwwwww! ahahaha

Tuesday, 5 April 2011

Sinki Unik dan Kreatif

Sinki yang selalu kita jumpa, bentuk dia biasa biasa je. Kali ni, admin nak kongsikan bentuk-bentuk sinki yang kreatif. Jom kita tengok.

Lain macam sket bentuk sinki dia nih.



Sekali bentuk tayar, daaa!


Bentuk bola.



Sekali pandang, macam air tuh melimpah. Kan?


Sinki nih macam bentuk buku pun ada. Korang nampak bentuk apa?


Unik kan?



Inovatif bentuk sinki nih.



Unik jugak, kan?



Agak-agak, ikan tuh boleh tersedut sampai bawah, turun ke sinki tak? ehehe. Nanti, kalau ada bentuk bentuk yang kreatif lagi, admin kongsikan di sini. Ok? Setttt. Celet sket.